Sunday, December 06, 2009

Søndag sitter i ryggen

Desember er et stort hull i jorda fullt av julekunder med julestress som finner ekstra juleglede i å kjefte på meg, tilfeldig jente bak kassa, men de dagene jeg slipper unna er jeg varm og rolig inne på rommet mitt. Jeg lager en stor ting jeg ikke vil fortelle om, men det er veldig spennende.
Derimot kan jeg fortelle ting som: At jeg drømte to netter på rad at jeg var Luke Skywalker. At det snart er Regina Spektor-konsert, at jeg tenker mye på verdensrommet, at Caroline nærmest umerkelig åpner munnen min med en skje, og holder den åpen resten av kvelden.

Og det er fint å tegne mens man ser på film:






3 comments:

benedicte said...

vi har prøvd å gjette hvem alle tegningene forestiller, men jeg klarte bare peggy.

10na said...

gutten er dödsbra!

Frøydis said...

Tina: Takk! (men hendene hans er temmelig deformerte stakkar)

Benedicte:
De øverste er Roger Sterling og han fyren som alltid henger rundt som jeg ikke husker navnet på.
Nr 2 er Harold fra Harold and Maude
Nr 3 er barna til Don og Betty
Nr 4 er faren til Omar i My Beautiful Laundrette
Nr 5 er Peggy
og nr 6 er onkelen til Omar i My Beautiful Laundrette

:)