Friday, July 31, 2009

Mat

Reddikfrøene vi planta har blitt store, jeg spiste to av dem i dag. Siden folk spurte etter oppskrifter på maten jeg spiser kan jeg jo skrive hva jeg lagde i dag, selv om det ikke var særlig spennende.

Stekte fiskekaker med potetrest fra en annen middag.
Salat lagd av: Olivenolje, eddik, hvitløk, krydder, reddik, tomat, oliven, mandler, soltørkede tomater, sukkererter.

Det føles ikke helt som en oppskrift, jeg er ikke så dreven på dette ser det ut til. Jeg bruker sjelden oppskrifter, jeg bare blander sammen ting jeg har og så spiser jeg det. Stort sett vegetarmat, men jeg prøver å spise fisk, og når noen gir meg kjøtt spiser jeg det også. Til dere som ville ha oppskrifter, var det til et spesielt bilde eller bare generelt? (Jeg fikk litt prestasjonsangst, de er jo så enkle.)



No comments: